Suomen änkyttäjien yhdistyksen keskustelufoorumi

Tänään on 10.9.2010 21:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ketä on lähdössä 24. huhtikuuta
ViestiLähetetty: 2.4.2009 07:04 
Poissa

Onko täällä muita perheitä jotka ovat lähdössä 24. päivä Veikkolaan änkytysterapia kurssille?
Olisi mukavaa tällä tavoin jo "tutustua" etukäteen. :D

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Ketä on lähdössä 24. huhtikuuta
ViestiLähetetty: 2.4.2009 20:04 
Poissa

Hei Timi

Tuohan on hyvä tapa jo ennakkoon tutustua tuleviin kurssikavereihin. Toivon, että moni kurssille päässyt vastaisikin ilmoitukseesi niin pääsisitte jo hieman tutustumaan.

Terveisin

MrKani

Ps. tuo paikka, jossa se järjestetään on luonnonkauniilla paikalla, jossa on hyvät puitteet ulkoilla myös.

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.4.2009 09:04 
Poissa

Minä taidan olla innokkain meidän perheestä. :D Mietin jo etukäteen mitä kaikkea sinne otetaan mukaan.
Minulla on kaksi poikaa, nuorimmainen änkyttää. Toinen ei.Molemmat on lähdössä mukaan. Mieheni ei pääse osallistumaan, mutta tulee varmastikkin silti onnistunut reissu. Toivotaan vain että aurinko paistaisi ja lumet olisi jo silloin sulanut kaikki pois.

Itse änkytän tällä hetkellä aika paljon, lapseni on oppinut puhumaan hitaasti ja rauhallisesti. Täytyy varmaankin ottaa hänestä mallia. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.4.2009 17:04 
Poissa

Moikkelis:) Itseäni kiinnoistaisi todella paljon nähdä, kuulla ja lukea millaisia nämä lasten puheterapiakurssit oikein olevat.
Olen yrittänyt poikaani saada innostumaan ko asiasta, mutta tällähetkellä kiinnostuksen ja innostuksen kohteet ovat hänellä muualla kuin änkytyksessä ja sen hallinnassa. Ts. hieman pelkoa aihetta kohtaan näyttää olevan. Mutta ehkäpä mekin täältä vielä tulemme kun aika on valmis :)

Terkuin,
Minna70

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.4.2009 23:04 
Poissa

Minna70

Olen itse käynyt pitämässä kerran Säyn esittelyn änkyttävien lasten kurssille. Se on tietopohjanen kurssi, jossa aikuisille kurssinvetäjän pyrkivät antamaan kokonaiskuvaa ja auttavat ymmärtämään lasten änkytystä. Itse esitystäni pitäessä pidin sen aikuisille ja lapsille on sillä aikaa ohjelmaa.

Minäkin olen utelias ottamaan selvää mitä noilla kursseilla tapahtuu. Onko se terapiaa myös lapsille vai onko se kurssi tosiaan aikuisille tietopohjainen kurssi ja mahdollisuus tutustua ja käydä tuntoja läpi lasten änkytyksestä.

Otan asiasta selvää ja kerron teille tuonnenpana.

-MrKani-

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.2.2010 21:02 
Poissa

Itse olen käynyt seitsemän ja kahdeksan vuotiaana lasten änkytyskurssin ja vaikka vetäjät eivät ole samoja uskoisin että sisältö on aika samanlaista. Meillä oli ainakin paljon puhetekniikoiden harjoittelua erilaisten harjoitusten muodossa.
Olen itse joskus käynyt puhumassa Kanin tapaan kyseisillä kursseilla ja vanhemmat ovat olleet tosi kiinnostuneita kuulemaan kokemuksiani niin sanottuna "entisenä lapsi änkyttäjänä".

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia